משלחת אברכים ממעלה עמוס התברכה במעונם של חברי מועצת גדולי התורה

    אתר קול חי | צילום: שמוליק גברא No Comments on משלחת אברכים ממעלה עמוס התברכה במעונם של חברי מועצת גדולי התורה
    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלחת אברכים מהיישוב החרדי מעלה עמוס בראשות רב היישוב הרב חרל"פ התקבלו במעונם של חברי מועצת גדולי התורה כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ וראש ישיבת חברון הגר"ד כהן וזכו להתברך מפיהם.

    בביקור המיוחד אצל כ"ק האדמו"ר ממודז'יץ, חבר מועצת גדולי התורה של אגו"י, הציגו נציגי היישוב בפני האדמו"ר את היישוב המתפתח והקריה החדשה 'קריית נוף' הנבנית בימים אלו ומתאכלסת בין היתר ע"י קהילות חסידיות.

    האדמו"ר התעניין על מוסדות החינוך והתורה ביישוב, על הקרבה לירושלים כמו גם על דרכי התחבורה, והעניק את ברכתו הלבבית.

    בביקור אצל ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן הציג רב היישוב הרב חרל"פ את הפרויקט החדש שנבנה במעלה עמוס ויתרונותיו הרבים למשפחות בוגרי הישיבות הליטאיות.

    הגר"ד כהן התעניין על הקרבה היחסית לירושלים כאשר מרחק הנסיעה בין היישוב מעלה עמוס לירושלים הינו כחצי שעת נסיעה. נציגי היישוב הציגו בפני ראש הישיבה מפה שהמחישה את הקרבה לירושלים.

    ראש הישיבה התעניין אף האם ניתן לבנות מיידית ביישוב ללא עיכובים ונענה כי הדירות ניתנות לבניה במיידית ויתירה מכך, מעבר למאות יחידות הדיור שזמינות לבניה מידית ישנם תוכניות בהתהוות של אלפי יח"ד נוספות.

    נציגי היישוב הציגו בפני ראש הישיבה את התשתיות הקהילתיות שישנם כיום ביישוב אשר נותנים מענה לכל מה שמשפחה חרדית נצרכת כתשתית קהילתית איכותית.

    מעלה עמוס אצל הרב דוד כהן צילום שמוליק גברא

    ראש הישיבה הגר"ד כהן ציין כי מהיכרותו עם רב היישוב הרב חרל"פ הוא סמוך ובטוח שהיישוב מהווה מקום של תורה ויראת שמיים בהנהגתו של הרב שליט"א.

    הגר"ד כהן הוסיף כי דומה כי המקום אכן מהווה מקום מתאים לבוגרי הישיבות מהיבטים פיזיים ורוחניים והביע את רצונו לבדוק אפשרות שבוגרי ישיבת חברון יתגבשו לקהילה ביישוב.

    בסיום המפגש בירך ראש ישיבת חברון את רב היישוב ואברכי הקהילה ואיחל להם ברכה והצלחה.



    0 תגובות